Nowości kosmetyczne #9. Rossmann -49% cz. I!


Mam nadzieje, że we wszystkich drogeriach Rossmann opadł już kurz i wszystko wróciło do normy po 3 tygodniach niezłego szaleństwa. Nie ukrywając mnie też nieco poniosło. Chciałam zrobić jeden zbiorczy post ale ciągnąłby się w nieskończoność, więc podzieliłam produkty tak jak obowiązywały na mnie promocje. No to zaczynamy...



L`oreal Paris, True Match nr N1 Ivory - podkład.
Rimmel, Wake Me Up nr 100 Ivory - podkład.
Rimmel, Match Perfection nr 101 Classic Ivory - podkład.


L`oreal Paris, Mat Magique nr 01 Light Porcelain - podkład matujący. 
L`oreal Paris, True Match nr 1 Ivory - korektor.


Bourjois, Loose Powder, nr 01 Peach - puder sypki.
Bourjois, Mineral Radiance, nr 01 vanille - prasowany puder mineralny.
Bourjois, Blush, nr 92 Santal - róż do policzków.


Manhattan, Trio Effect Blush - róż, rozświetlacz, brązer.
Manhattan, Sort Compact Powder, nr 3 Beige - puder prasowany. 


Wibo, Sun Touch Blusher - róż w kulkach.
Lovely, Snow Blusher, nr 2 Frozen Cheek - wypiekany róż do policzków.
Wibo, nr 3 - róż z jedwabiem i witaminą E.

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Ale się obkupiłaś ;) Widzę mój ulubiony puder sypki Bourjois i podkład Wake me up. Mam nadzieję, że lubisz te produkty tak jak ja ;) Jestem strasznie ciekawa tego podkładu matującego z L'Oreal.

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no zakupy na cały rok zrobione:-) ja o swoich też niedawno pisałam:-) mam ten róż z wibo, on chyba nie ma dna-jest bardzo wydajny:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle się obkupiłaś :) Myślałam, że tylko ja tak szaleje :) Czekam na kolejne części zakupów i coś więcej o kosmetykach które kupiłaś. Miłego testowania!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego, ja w pierwszy tygodniu nie poszalałam ale tylko dlatego, że były już pustki jak poszłam do Rossmanna i tego co chciałam nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że trochę zaszalałaś. Jednak przy takiej okazji nie ma co sobie żałować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. róże z Wibo są w porządku :) Sporo tego zakupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bourjois Blush jakoś mi umknął przy zakupach, a zanim się zorientowałam to już była promocja na cienie :(

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka