AUTUMN 2015 | MÓJ MUST HAVE NA JESIEŃ 2015 | 10 JESIENNYCH TRENDÓW IDEALNYCH DLA MNIE.

Jesień przyszła i czas przestać się oszukiwać, że tak nie jest. Wczoraj wzięłam się za porządki w szafie, wszystkie letnie sukienki i szorty poszły do worków próżniowych a na światło dzienne wyszły swetry i ciepłe skarpety. Gdy już wszystkie rzeczy znalazły swoje miejsce, zauważyłam, iż przydałoby się trochę odświeżyć tą moją jesienną garderobę i dokupić parę rzeczy. Przeszukałam internety i znalazłam 10 trendów, które naprawdę przypadły mi do gustu i za którymi rzeczami trzeba rozejrzeć się w sklepach. Jak jesteście ciekawi co mi się spodobało, to zapraszam do dalszego czytania. 


1. Dziurawe spodnie, które weszły do sklepów już jakiś czas temu, ale tej jesieni jest ich pełno wszędzie. Początkowo, nie byłam przekonana do noszenia takich spodni, kojarzyło mi się to z niechlujnością i zupełnie mi się nie podobało. Jednak teraz! Uważam, że dopasowane rurki z nawet mega wielkimi dzurstami do szpilek czy botków z eleganckim płaszczem wyglądają świetnie! 

2. Skórzane spodnie, zostajemy ciągle w tym samym temacie, ale jednak tutaj mamy zupełnie coś innego. Rok, albo już dwa lata temu przymierzałam skórzane leginsy. O mój boshe! To było okropne! Wykonane z najgorszej jakości skaju, który na szwach rozchodził się w każdą stronę. W tym sezonie można znaleźć w sklepach mnóstwo świetnych i dobrej jakości a`la motocyklowych spodni z różnymi przeszyciami lub całkowicie głatkich Genialne! :)


3. Kozaki - muszkieterki. Miałam jakieś trzy lata temu już w swojej szafie długie, zamszowe, w pięknym ciemnym fioletowym odcieniu kozaki. Zostały jednak w Polsce i już raczej nie nadają się do noszenia, ale mam nadzieje, że jeszcze coś podobnego znajdę. Idealna sprawa do krótszych sukienek, czy spódnic, ładnie podkreślają i wydłużają nogi. 

4. Skórzana kurtka - ramoneska, to chyba punkt obowiązkowy corocznej przejściowej pory roku, czy to wiosny, czy jesieni. Nigdy się nie znudzi, zawsze wygląda świetnie! Mam trzy w swojej szafie, dwie czarne i jedną brązową, ale jakbym znalazła taką piękną jak widać na zdjęciu w odcieniu butelkowej zieleni to nie zawahałabym się żeby ją kupić!


5. Futrzana kamizelka, z tą częścią garderoby mam niestety problem. Bardzo mi się podobają, ale w każdej jaką przymierzałam, nie wyglądałam zbyt korzystnie. Dodają kilka kilogramów i czasami zamiast modnie można wyglądać po prostu śmiesznie. Nie zaprzestaje jednak szukać dalej, mam nadzieje, że znajdę w końcu tą idealną. 

6. Długi niezapinany płaszcz, podobnie do kurtki skórzanej, to przejściowe okrycie wierzchnie. Jednak w tym roku pojawiło się w sklepach tyle pięknych długich płaszczy, które mają różne kroje, ale wszystkie idealnie leżą i pięknie układają się na sylwetce. Marzy mi się elegancji w brązowym odcieniu. 


7. Teraz odejdziemy trochę od konkretnej rzeczy ubraniowej, a przejdziemy do motywu. Krata, bo to o niej teraz będzie mowa. Również powraca już od paru sezonów w okresie jesiennym do sklepów, jak również i do naszych szaf. Mam swój ulubiony szalik z Primarka w kratę, teraz poszukuję jakieś fajnej koszuli, ale ta spódnica ołówkowa na zdjęciu również wygląda obłędnie!

8. Ponczo / duży szal, były już hitem w zeszłym sezonie i nadal są szalenie modne. W tamtym roku nic specjalnie mi się nie spodobało, ale w tym mam nadzieje, że znajdę dla siebie jakieś fajne ponczo z ciekawym wzorem. 


9. Płaskie botki, miałam już takie w zeszłym roku i jeszcze poprzednim, jednak należę to tych osób, które buty mają tylko i wyłącznie na jeden sezon a później nadają się one wyłącznie na śmietnik. Jestem niszczycielką butów, dlatego będę szukać i w tym sezonie coś taniego, klasycznego i oczywiście wygodnego.

10. Ciepły sweter, nieważne czy długi, czy krótki, obszerny czy dopasowany, wszystkie wyglądają świetnie, ale najważniejsze żeby był ciepły. Stanowią fajną alternatywę dla bluz. Pasują zarówno do sportowych jak i eleganckich stylizacji. 


Wszystkie zdjęcia wykorzystane w tym poście pochodzą ze strony stylowi.pl

A jakie są Wasze ulubione trendy tej jesieni? Zrobiliście już porządki w swoich szafach? Gotowe na nowy sezon?

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. U mnie dziury, sztyblety w czarnym kolorze i wspominany przez Ciebie płaszcz bez zapięcia jest moim must have:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaskie botki + ramoneska to dla mnie MUST HAVE. Ostatnio się w nie zaopatrzyłam. Muszę też sobie kupić wielki, ciepły szal i jakiś sweterek. Futrzane kamizelki też strasznie mi się podobają, ale wyglądam w nich jak wieloryb, więc raczej się wstrzymam z zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam długie buty, najlepiej za kolano do sukienek. Jestem zmarzluchem, więc nie wyobrażam sobie sukienki do krótkich botków w zimny dzień. :) Ponad to miałam takie samo podejście do dziurawych spodni - teraz je uwielbiam, są dla mnie sexy i wręcz eleganckie. :D Póki co jednak nie mogę na siebie znaleźć idealnych, więc dołączam do poszukiwań! :) W ciepłe swetry się już zaopatrzyłam, ale teraz mam fazę na półgolfy wszelkiej maści, a te są mega drogie w sklepach, mimo cienkich i beznadziejnych materiałów, dlatego będę ich szukać w lumpkach. :) No i podstawa - dobry płaszcz! Od PIĘCIU LAT szukam idealnego i nigdzie go nie ma. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ciuchy w szafie już wymienione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do tej pory poluję na ramoneskę tylko w sklepach są dość drogie a z internetu może trafić się zły rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal w kratę i ciepły sweterek gruby już na zimę poszukuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje. Ja jesienią chodzę głównie na płaskim obcasie. Do auta wygodnie a w pracy i tak zmieniam buty na baleriny. A wszelkie swetry uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dalej przekopuję się przez letnie sukienki, żeby dostać się do grubych swetrów. Botki i płaszczyk to coś, za czym i ja koniecznie muszę się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy wybrałaś. Mnie również podobają się skórzane spodnie ale przy swojej figurze to raczej nie będę w nich korzystnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciepły sweter obowiązkowo i to nie jeden! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko bym nosiła :D poszukuje fajnego dużego szala ale niektóre ceny za po prostu duży prostokąt mnie przerażają..

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedzieć czemu mi się zachorowało w tym roku także na dziurawe spodnie i ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie ramoneska i ciepły sweter to moje must have na jesień.

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka