CO WARTO KUPIĆ NA PROMOCJI W ROSSMANNIE | ROSSMANN - 49% NA TUSZE, KREDKI, CIENIE, EYELINERY I PRODUKTY DO BRWI.

Kilka dni temu pojawił się post z pierwszą częścią promocji w Rossmannie, która dotyczyła podkładów, pudrów, bronzerów, róży, rozświetlaczy i korektorów - znajdziecie go TUTAJ. Za rogiem czyha już kolejna próba dla naszych portfeli, czyli 49% obniża na wszystkie produkty do oczu, czyli tusze, cienie, kredki, eyelinery oraz produkty do brwi. Jeżeli jesteście ciekawi, w co według mnie warto kupić na tej promocji to zapraszam do dalszej części. 


TUSZE
____________________
Zaczynając od rzęs mam Wam do polecenia pięć tuszy. Pierwszy z nich zdecydowanie najstarszy, ale jakże ciągle dobry Max Factor 2000 Calorie. To klasyczny tusz pogrubiający, nadający rzęsom objętości. Kolejna maskara to oczywiście So Couture z L`oreal, czyli coś dla osób szukających fajnego rozdzielenia, podkreślenia i idealnego utrzymywania nawet w trakcie demakijażu. Podczas jego zakupu polecam również rozejrzeć się za dobrym dwufazowym płynem do demakijażu oczu! Jeżeli jednak bardziej zależy Wam na efekcie pogrubienia rzęs w intensywnym czarnym kolorze zdecydowanie polecam Lash Sensational od Maybelline.  Tymczasem maskarą, którą uzyskamy najbardziej dramatyczny efekt spośród wszystkich omawianych w tym poście jest Twist Up The Volume z Bourjois. Kiedy poświęcimy chwilę aby popracować tym tuszem na rzęsach idzie uzyskać nim efekt sztucznych rzęs. Jako ostatni pojawi się najtańszy tusz będący moim faworytem faworytów, a mowa o Eveline Volume Celebrities. Maskara stworzona jest do moich rzęs, idealnie je podkręca, pogrubia, wydłuża, rozdziela, ma fajny czarny kolor, nie rozmazuje się, nie kruszy i nie podrażnia mi oczu! Jedynym małym minusem jest jej żywotność, która wynosi około 2 m-cy, jednak wybaczam jej to zwłaszcza, że kosztuje jedyne 17,99 zł. Serdecznie polecam wypróbować, zwłaszcza na takiej promocji.


CIENIE 
____________________
Wśród cieni na wyróżnienie zasługują kremowe Color Tatoo 24hr od Maybelline. Moje dwa ulubione kolory to 35 On and on Bronze oraz Pink Gold. Fajnie sprawdza się u mnie również do podkreślania brwi kolor 40 Permanent Toupe. Na uwagę zasługuje także najnowsza linia Creamy Mattes. Kolory z tej serii świetnie sprawdzają się jako baza pod ciebie, mój ulubieniec to Creme De Nude 93. Równie dobrymi jednak już prasowanymi cieniami, które możemy zakupić na tej promocji to pojedyncze cienie L`oreal z serii Color Riche, wśród nich także znajdziemy różne wykończenia. Moi trzej faworyci to cień Matte 107 Macaron Vanille, sprawdza się na całą powiekę. Cień z serii Nude nr 206 Little Beige Dress, który daje piękny połysk. Trzeci ulubiony kolor pochodzi z serii Lumiere i jest to nr 501 Topaze Rose. Wszystkie mają charakterystyczną "mokrą" konsystencje, są bardzo dobrze napiętnowane, nie osypują się i nie blakną w ciągu dnia. 


EYELINERY
_____________________
Ja z reguły bardzo rzadko sięgam po eyeliner, a jeżeli już to robię to nie mam zbyt dużego problemu z wyborem, ponieważ posiadam tylko jedną sztukę. Jest nim żelowy eyeliner z Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H w kolorze czarnym. Jak na moje marne umiejętności w rysowaniu kresek, tym daje sobie radę, przy czym ma fajny intensywny kolor i nie odbija się na górnej powiece. Długo zachowuje świeżość i prawidłową żelową konsystencję ponieważ jeden egzemplarz starcza mi na naprawdę długo. 

KREDKI
____________________
W kwestii kredek również mogę Wam polecić w tej chwili tylko jedną, która pochodzi z szafy Max Factor Kohl Kajal w nr 090 Natural Glaze. Idealnie sprawdza się na linię wodną oka. Ma fajny kolor nude, przyjemnie miękką konsystencję, dzięki której nie podrażnimy sobie oczu. Nie jest to produkt wodoodborny, ale mimo wszystko jej utrzymywanie jest przyzwoite, u mnie około 4-5 godzin. 


BRWI
____________________
W kategorii brwi mogę zdecydowanie wyróżnić Brow Artist z L`oreal. Jest to maskara do brwi, która pojawiła się w moich ulubieńcach (link TUTAJ). Mój kolor to Medium Dark, który sprawdza się gdy potrzebuję na szybko podkreślić swoje brwi. W sytuacji gdy mocniej podkreślam brwi innym produktem, ten lubię używać do samego utrwalenia. Występuje w trzech kolorach, w tym transparentnym który sprawdzi się u wszystkich. Produkt w cienie regularniej dosyć drogi, więc warto się w niego zaopatrzyć na 49% promocji. 


Jak się mają Wasze portfele o pierwszej turze promocji? Dajcie znać w komentarzach na co już się skusiliście i co macie zamiar jeszcze kupić w kolejnych etapach. 

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Bardzo fajny post. ;) Ja idę tylko po eyeliner dla mamy i mam nadzieję tylko z nim wyjść. A tyle rzeczy będzie kusić. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na pierwszej turze nic nie kupiłam :D czaje sie tylko na jedna pomadkę i mysle moze nad czyms do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planowałam kupić jedynie tusz, ale chyba złapię jeszcze jakiś eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz Loreala So Cuture zamówiłam sobie na ezebrze... Boję się kupować tusz w rossmannie, bo raz trafiłam na otwarty i szybko wysechł :/ także ten tydzień nie ogołoci mojego portfela ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na kosmetyki do oczu nie będę polować. Czekam na tydzień z promocją na pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się do poleceń maskary Twist Up oraz cienie Color Tattoo. Ja natomiast będę polować na maskarę ale do brwi L'Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym etapie pójdę tylko po eyeliner, najprawdopodobniej z Wibo. Do brwi kupiłam ostatnio w Biedronce świetny wosk do brwi z Bell, więc nawet na tą kategorię w Rossie nie spojrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze na nic się nie skusiłam podczas zakupów i zastanawiam się czy tak nie zostanie. Tusze z Maybelline bardzo lubię i w sumie tylko po nie sięgałam w ostatnim czasie ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. So Couture z L`oreal polecam również!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam zamiar kupić kilka tuszy z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie czaiłam się na Volume Milion Lashes ale w moim Rossmannie normalnie kosztuje 70zł a w internecie jest za 39zł. Gdzie tu sens, gdzie logika :(

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka